zondag 29 november 2015

elfje

hey iedereen.
gisteren namiddag, nadat ik mijn uiltje heb geplaatst ben ik begonnen aan een kaartje.
en vandaag ga ik het aan jullie laten zien.

ikzelf vindt het een heel mooi kaartje en a typisch kerstkaartje zou ik het ook nog durven noemen. omdat het  winter uitstraalt. maar ik zou zeggen kijk en bewonder het maar.



met dit kaartje doe ik mee aan een  paar wedstrijden.oorspronkelijk was het bedoeld dat ik meedeed aan 1 wedstrijd. maar mijn mama was aan het rondkijken en zo zijn er meer wedstrijden uitgekomen waaraan ik mee kan doen.

de wedstrijden waar ik hiermee aan mee doe is:
cutecardthursday challenge-401-fairies-and-angels
crafty-girls-creations alles mag
creativecardcrew-cold-outside.
craftyhazelnutschristmaschallenge use-die-cuts
copic marker
creativeknockouts-festive-fun


het gebruikte materiaal:
cardstock: AC
designpapier: yvonne creations
bloemen: boekenvoordeel
meeldraden: beurs
plakparels: action
stempel: yvonne creations

groetjes Hanne


3 opmerkingen:

Marfien zei

Een wel heel lief kaartje Hanne. Ik hoop dat deze fee ons een heel creatief nieuw jaar wenst

Lisbeth van den heuvel zei

Hi
lovely card such a details
thanks for joining us at creative knockouts
hugs Lisbeth
DT-creative knockouts

Hazel zei

Thanks for entering your lovely crafting for CHNC challenge 257 - hope to see you again soon x