zondag 23 februari 2014

lila Tilda

hey iedereen
hier is  weer eens een kaartje
deze keer heb ik voor mijn lievelingskleur paars gekozen :)
 hopelijk vinden jullie het een mooi kaartje
ik vindt het in ieder geval geslaagd 
met dit kaartje doe ik ook mee aan :
NKU  volgens schets tot 27 februari
freubeltjes637  paars lila tot 28 februari



cardstock : uit eigen voorraad
designpapier: boekenvoordeel & studio light
lintje : eigen voorraad
bloem :gehaakt ,door mama
plakparels: action
meeldraden: boekenvoordeel
knoopje :action
digi: magnolia ingekleurd met spectrum noirs
tekststempel : joy crafts
xxx- jes
hanne


7 opmerkingen:

esmee zei

een super mooi kaartje

Claudia's kaartjes zei

Hoi Hanne,

Da is een kei mooi kaartje. Heel goe gedaan.

grtjs
Claudia

anncreatief zei

Een mooie kaart heb gemaakt Lila, ik vind hem prachtig.
Leuk dat je meedoet aan de challenge van de NKU,veel succes.
Liefs Anneke

Marjan zei

Wat een schatje is dit zeg !!
Ik ben dol op dit afdrukje van Magnolia.
Gezellig dat je meedoet bij de NKU.

groetjes, Marjan
handmadebymar.blogspot.nl

Anita Meijer zei

Wat een prachtige kaart Hanne, ik vind hem supermooi.
Superleuk dat je meedoet aan de challenge van de NKU, dank je wel en veel succes.
Groetjes van Anita

Wilma zei

Ik vind dit een heel VROLIJK kaartje Hanne met een zwierige Tilda.
LEUK dat je met de uitdaging bij NKU meedoet.
Liefs Wilma ☺☺☺

Lisbeth zei

hoi Hanne
mooi kaartje
ik zal nog wat bloemetjes haken dan kan je ze gebruiken op jou kaartjes
grtjs Lisbeth (mama)