donderdag 21 juni 2018

schoolwerkje

Goedemorgen allemaal,

Alvast een fijne zomer toegewenst ;) en hier ben ik weer.

Het is alweer een tijdje geleden dat ik nog is iets gepost heb, maar dat wil niet zeggen dat ik heb stilgezeten. Ik heb ondertussen mijn examens afgelegd en heb mijn feedback gekregen. Het goede nieuws is, is dat k voor al mijn vakken geslaagd ben. Het andere goede nieuws is dat ik voor alles ingeschreven ben voor volgend jaar. En ik heb nog beter nieuws voor jullie, vandaag laat ik een van mijn eindwerkjes zien.

Namelijk hetgeen dat ik voor het vak expressieve vaardigheden heb gemaakt. Dit was een examenopdracht die ik met veel plezier gedaan heb. De opdracht was dat we ons zelf op een creatieve/expressieve manier voorstellen.  Ik heb er lang over moeten nadenken maar op een gegeven moment had ik het licht gezien. Ik zou mijn 2 passies combineren. Zo doe ik al jaren Acrogym (acrobatische gymnastiek) en ik doe dit met heel erg veel plezier. Mijn andere passie/hobby waar ik een paar maanden mee bezig was is atc's maken. Et voilĂ  het idee was geboren.

Uit dat idee heb ik een ATC gemaakt maar dan in de xxxxxxxl versie, namelijk op een A4 papier (het is alleen een beetje groter geworden).
 Hier zijn de foto's




Voila dit is het.

Even kort overloop van het materiaal.
het donkerblauwe actergrond papier: uit mama haar voorraad.
achtergrond: zelf gemaakt met oxides van distress
tekst met wow en zilveren inkt net zoals vingerafdrukken
balerina gemaakt van restjes.
foto van mij en mijn partner tijdens de show.

Dit was het dan alweer ik hoop dat jullie het mooi vinden en binnenkort post ik alweer iets.
Nog een fijne dag allemaal
groetjes Hanne

2 opmerkingen:

Marfien zei

Leuk gedaan voor je werkstuk, mooi dat het geholpen heeft om te slagen, gefeliciteerd.

Hanne zei

dankjuwel Marfien!