woensdag 25 juli 2018

serie baby atc's

hey allemaal,

hier is alweer een bericht van mij. sorry dat het zo laat is en er alweer bijna een maand tussen zit. ik heb ondertussen alle een dikke maand vakantie, en ik heb veel gedaan maar eigenlijk ook niet zo heel erg veel. zo ben ik net een weekendje terug van een weekje Duitsland, het was erg leuk en ik heb eht echt naar mijn zin gehad, maar ja dat is alweer een weekje dat weg viel. en voor de rest ben ik gaan babysitten, thuis geholpen en vrijwilligers werk gaan doen.

maar wat ik niet echt gedaan heb is geknutseld dus moet ik nog is dringend terug opnieuw een dagje gaan knutselen en atc kaartjes gaan maken. hopelijk ergens deze week nog wel. dus wie weet verschijnt er binnenkort weer er iets op.

maar nu even verder, vandaag heb ik voor jullie een serie die ik al een tijdje geleden heb gemaakt. het is een serie met baby's. toen ik deze in de winkel zag liggen dacht ik deze moet ik hebben en nu heb ik ze en ik ben er direct mee aan de slag gegaan.

ik heb 2 foto's voor jullie. de eerste is met alle kaartjes die ik heb gemaakt en de 2e foto is met degene die ik ruil.






de gebruikte materialen:
achtergrond zelf gemaakt met distress oxides
poststempel en een stempel van een babyflesje deze heb ik ingekleurd met spectrum noir
het baby'tje is van bella lulu

dit was het alweer.
heel veel warme groetjes van Hanne

Geen opmerkingen: